frågor & svar; känslor?

Anonym om fint folk♥:
du tycker ju om felix, eller hur? är det för ytan, eller bryr du dig om insidan med? för du är en jäkligt snygg brud så du borde kunna få vemsomhelst i stort sett, så vad är det som gör att du vill ha just han?
och sen, hur vet du när du tycker om någon? för alltså jag har jättesvårt att bli kär, och vet inte riktigt när jag är det och inte. och är rädd att bli totaldissad eller att folk ska snacka skit om mig till den jag gillar, eller till mig om den jag gillar.. är du aldrig rädd för det?
är jätte tacksam för svar, tycker du är en tjej med en hel del innanför pannbenet. och älskar din blogg, heh. :)


svar;
först vill jag tacka för komplimangerna, hur gulligt som helst! :)
och ja, jag tycker väldigt mycket om felix, haha.
varför jag tycker om just han? insidan. visst, han är snygg och allt, det kan jag inte säga emot. men han har en så sjukt underbar personlighet. han är annorlunda från dom flesta andra killar, speciell på ett bra sätt. dessutom mår jag så himla bra med han, han får mig glad. så ja, det är väl därför jag tycker om han.
när man tycker om någon så känns det i hela kroppen. man vill vara med den hela tiden, saknar den när man inte är me'n. tänker på den och blir glad bara man får ett sms av den lixom. och tycker man verkligen om någon så är att hålla om den bland det bästa som finns.
tro mig jag är oxå rädd, rentav livrädd faktiskt. jag är alltid orolig att jag ska göra fel eller på något sätt inte duga, och den rädslan är följden av att ha blivit behandlad dåligt av tidigare killar. men jag försöker intala mig själv att alla killar inte är likadana.
men när det kommer till att snacka skit; det tänker jag inte så mycket på ärligt talat. jag är en tjej med attityd, och en stark självkänsla som står upp för mig själv. jag kan lova att det inte är något som uppskattas av alla, så det snackas väldigt mycket skit om mig. bryr jag mig? inte det minsta. jag är den jag är helt enkelt, om killen jag håller på med lyssnar på andras åsikter/skitsnack så är det hans val och därmed hans förlust.
skulle någon snacka skit om den jag tyckte om.. vem bryr sig? visst det är jävligt irriterande när folk kommer med sina onödiga kommentarer för att förstöra, men det är inget att lägga energi på. om du har en kille/tjej så är det ju ni två som ska tycka om varandra, resten av världen kan hålla käften stängd.




gooooogle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0