fint folk♥


jennie, caroline - caroline, elin

första dagen med snö i skolan, kan säga att folk försökte ha ihjäl mig med snön,
men jag är för grym helt enkelt!
jag jennie caroline drog iaf till ludde för att möta elin efter skolan.
bussen ner till stan, sen hem till mig. chillade & caroline piercade läppen ;)
vi fick sedan skjuts till linus, dit även felix kom sen!



jag har dessutom fått massage både i skolan och
sen tvingades elin massera mig medan jag halvsov hos linus haha!
men äeh nu har jag fan inte sovit på ett dygn,tror jag ska dra hit
mamma så jag slipper somna ensam, så kan jag få lite mer massage.
och nej utnyttjar inte min mamma, hennes eget förslag faktiskt!
och jag älskar henne.


GODNATT

 


Kommentarer
Postat av: jennie

ser ut som om jag har världens största näsa..

älskar dig pusspuss<3

2010-11-25 @ 00:45:48
Postat av: -AGNES

sv; ahdu det var ett rent helvete utan dig.

but now were back together baby!

och jag lovar dig, att jag aldrig kommer släppa taget om dig igen

2010-11-25 @ 13:13:48
URL: http://agnescesilia.blogg.se/
Postat av: eliin

loveu!

2010-11-25 @ 17:39:13
URL: http://eliiihnj.blogg.se/
Postat av: Anonym

du tycker ju om felix, eller hur? är det för ytan, eller bryr du dig om insidan med? för du är en jäkligt snygg brud så du borde kunna få vemsomhelst i stort sett, så vad är det som gör att du vill ha just han?

och sen, hur vet du när du tycker om någon? för alltså jag har jättesvårt att bli kär, och vet inte riktigt när jag är det och inte. och är rädd att bli totaldissad eller att folk ska snacka skit om mig till den jag gillar, eller till mig om den jag gillar.. är du aldrig rädd för det?

är jätte tacksam för svar, tycker du är en tjej med en hel del innanför pannbenet. och älskar din blogg, heh. :)

2010-11-26 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0