Varit vaken sen klockan 7, och jag är ledig..

Vi hämtade upp Felix efter mötet igår, köpte pizza sen hem och mysa framför Sex And The City-avsnitt & skräckfilmer hela kvällen.
Imorse vaknade jag klockan 7 av att jag hade sån vidrig mensvärk att jag bara ville dö, stackars Felix som försökte vara lite snäll och jag var bara förbannad. Lugnade ner mig så jag fick ligga och hålla om min pojk tills han skulle dra till skolan.

Tror jag ska fixa något att äta och sedan kolla SATC, pussar! ;)


Du är något utav det absolut bästa som någonsin hänt mig, med dig är jag trygg & lycklig. Förlorar jag dig vet jag inte vad jag gör, du är en del av hela mig
Fint jag skrev med krita på bilden ju? ;$ haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0