I just love the way you judge me, 'cause it means I'm different


Slänger upp en bild på outfiten från igår, den vägra komma upp igårmorse så.. he-he.

Fick hursomhelst en underbar dag med mitt hjärta igår och somnade lyckligast på jorden i hans armar
Idag var jag ledig, hade BUP-möte klockan 11 och det gick jättebra. Har växt, är 165cm nu :D
Fick med mig två vrålfina brudar hem, Jennie & Agnes, vi gjorde mat och hade vårt vanliga härliga ryck. Lite senare kom även Felix & Viktor. När alla andra dragit så la jag mig i sängen med min pojk och där låg vi och pratade enda tills han skulle dra. Har tagit sömntablett så ska väl lägga mig snart, pussar

Kommentarer
Postat av: emmawaernholm ©

här är emma ÖVERLYCKLIG för hon har fått från 1.58½ till 1.59½

så är du 1.65

snacka om orättvist :o

2011-03-04 @ 07:30:22
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0