LiFeSaVeRs

Jag var ju somsagt v-ä-l-d-i-g-t sjuk igår, så blev inte att hälsa på lillasyster tyvärr. Jävligt tråkigt för saknar mitt lilla lyckopiller något otroligt! :(
Hursomhelst. Felix drog ju hem en stund, men kom tillbaka sen och fick ta hand om mig. Vi låg mest i sängen eftersom jag knappt orkade röra mig, så vi kollade på film, pratade, myste oså. Senare tog vi en vvvvaaaarrrmm dusch och han bäddade ner mig innan han skulle dra. Världens sötaste pojkvän eller vad?


Dagens räddare-i-nöden;
1. Morden i Midsomer. Vet inte hur många såna vi har, men det är väl runt 20. Älskar programmet så tänker nörda't.
2. Halstabletter. Rätt så skönt när halsmandlarna är så svullna att jag ser ut som en flygekorre/fisk.
3. Choklad -every woman's need. Hahah
4. Toarulle toarulle to-o-ha-rulleee. Snorig=snyta sig=äckligt ljud.
5. Massor att dricka. Vatten, läsk osv.
6. Simon & Sophie. Kan hela boken utantill, men det är en sån man blir varm i hela kroppen av, får glädjetårar och så vidare. Har läst den minst en gång i månaden sen maj-juni nånting, tröttnar aldrig.
7. Värktabletter<333333
8. Mobilen, såklart. Jag är ju tonåring..
9. Idominsalva. Min näsa behöver smörjas 24/7. (Åh va fult att säga tjugofyrasju..)

Vet att det står massageolja där också, men märkte inte det förän bilden låg inne på datan. Har jag orken att ta en ny bild? NEJ det har jag inte. Fast den har väl också varit lite räddare-i-nöden.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0