Fyra bilder från igår; Pusskalas


Jennie Viktor - Felix Jag
Adam Annie - Agnes Jennie

Kollade igenom bilderna från igår och upptäckte att det var en jävla massa pussande hemma hos Adam, haha.
Kvällen blev hursomhelst jävligt lyckad, bättre än jag trodde det skulle bli faktiskt.
Jag drog ju till Felix runt 6, blev ännu ett ordenligt snack som slutade underbart denna gång. Fixade tacos och käkade. Fick sedan skjuts till Adam där kvällen som planerat spenderades med ett gäng vrålfina människor!
Felix sov sedan här.

Nu ska jag fixa med lite bilder som troligtvis kommer upp snart, och såfort denna förjävliga huvudvärk slutat plåga mig så ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0