Vi hade ju somsagt 2 månader tillsammans igår,

och det blev en suuuuuuuperbra kväll vill jag lova! Okej först hade jag panik eftersom han inte kom, hans mobil var av osv. Magen bara krampade av oro, men han kom ju sen äntligen, han hade ju bara tagit fel buss och mobilen laddat ur haha :( Aja.

När han kommit så fick jag presenter bara för att han är världens gulligaste hih. Vi åkte och hyrde Scooby-Doo 2 och köpte godis & läsk. Sedan hem och göra ansiktsmasker & bara mysa resten av kvällen. Fyfan vad jag älskar min pojk, finns verkligen ingen bättre än han! Oavsett vad som hänt innan eller vilket humör jag är på, så får han mig alltid lycklig. Egentligen "får" man inte säga såhär, men jag gör det ändå för det är sanning; Jag vill aldrig vara utan han, och det spelar ingen roll vad som händer -jag kommer älska mitt fina hjärta föralltid.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ni är så gulliga !

2011-02-03 @ 12:59:05
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte värd honom tyvärr

2011-02-03 @ 16:06:35
Postat av: Anonym

Ni e så grymmt gulliga mot varandra!

2011-02-03 @ 19:04:30
Postat av: julia

grattis ! :D

+ att den där anonyma människan kan ju gå och skaffa sig ett liv ! :s

2011-02-03 @ 19:38:47
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Så söta ni är tillsammans ! :)

2011-02-03 @ 20:12:09
Postat av: annie

ni är grymt fina izabelle!

2011-02-04 @ 14:41:56
URL: http://annienilssonn.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis!

Hur träffades ni två?

Ni är grymt söta mot varann och passar verkligen tillsammans!! :)

Kram :)

2011-02-06 @ 11:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0