Svaren på frågestunden

Vrf är du och caroline inte vänner längre?
Hon gjorde ett stort misstag och jag blev/är grymt besviken.

Hur många unika besökare har du per dag?


Hur gör du för att få fler läsare?
Förut visade jag upp min blogg mycket osv, men det gör jag inte så mycket längre, vill inte tvinga på folk min blogg. Jag skriver det jag vill, är som jag är och dom som gillart får läsa :)

Har du bloggat länge?
Några år.

Är du seriös med allt i bloggen eller driver du lite också?
Jag är inte alltför seriös som person, gillar somsagt att vara jävlig på alla sätt som det bara går. Resten kan ni nog räkna ut själva ;)

Hur många gånger har du varit riktigtriktigt kär?
Jag är riktigtriktigt kär just nu.

Om du fick välja vilken kille som helst i HELA världen, vem skulle du då välja?
Dum fråga, det finns bara en kille jag vill ha och det är Felix. Aldrig någonsin någon annan än bara han.

Skulle du välja Felix framför Marshall Mathers, eller tycker du fortfarande att Marshall är finaste killen?
I mina ögon finns det ingen som är ens hälften så fin som Felix.

Om du någon gång gifter dig, hur vill du att bröllopet, killen och du själv då ska se ut?
Har inte tänkt på det, men gifter jag mig någon gång ska killen vara Felix och sen skiter jag i resten :)

Om Felix skulle bestämma sig för att inte vilja ha sex mer, skulle du göra slut med honom då?
Haha åh så idiotisk fråga. Jag skulle kunna sy ihop fittan, bara jag får ha kvar han.

Vad vill du gå för gymnasielinje?
Jag vill gå antingen Omvårdnad eller Estet Dans.

Vem är din största förebild och varför?
Min mamma. Hon är den bästa, starkaste och finaste personen som finns!

Älskar du dina husdjur?
Haha det är klart jag gör.

Ska du åka på Rise Against, på riktigt?
Ja det ska jag, på riktigt. Har biljetten hemma och allt hihi.

1, du värkar ju rätt poppis bland killar, är de inte lite jobbigt ibland om de blir för mkt?
Haha.. Ibland är vissa killar bara för mycket, när dom ska hålla på och vara så förbannat irriterande, ställa jobbiga frågor och påstå dåliga saker om min pojkvän..då har jag lust att kastrera dom. Ännu mer lust att göra det när dom försöker smöra in sig och försöka verka bättre än Felix, förstå detta; Ingen pojk är bättre än min pojk.

2 har du tackat nej för ett samlag?
Ja, det har jag gjort ett flertal gånger. Inte till Felix dock, haha.

3 kör ni lika me oralt som samlag?
Förstår inte frågan.. Haha.

4gör ni de på morgonen också?
Jag antar att du menar om vi har sex på morgonen också? Ja det händer väl.

5varför e du inte vän me carro
Det har jag svarat på högre upp.

6 va har du för storlek i din bh
Har tröttnat på snack om mina bröst.

7 hur ofta har du mens
Som varje vanlig människa av kvinnliga könet så infaller det en gång i månaden. Hahaha.

strular ni å så innan ni ska knulla?, typ smeker, fingrad osv, kommer ni vara tsms om 2 år?
Haha vilka jävla frågor?! Men ja, vemfan håller inte på så innan? Och jag vet inte, men jag hoppas väl det.

-hur träffades du o felix, o hur är erat förhållande nu?
Allt om hur vi träffades står här, om ni orkar läsa allt det haha! Vårat förhållande är..bättre än jag någonsin kunnat önska mig. Han är min bästa vän & min största kärlek, den som alltid får mig att skratta hur piss allt ändå är innan. Visst vi tjafsar ibland, men det har ingen betydelse med tanke på hur ofta vi har det bra.

-älskar du felix mer än va du älskade jesper g? menar du försökte ju ta ditt liv för jespers skull, skulle du göra desamma för felix?
Hade du frågat mig för ett år sen så trodde jag inte att det gick att älska någon mer än vad jag älskade Jesper då, men jag älskar Felix myyycket mer. Jag skulle göra precis vadsomhelst för min underbara pojk!

-är du beroende av något?
Nikotin, haha. Kramar, Felix, Jennie, choklad. Hihi

-vad är din dåligaste vana?
Biter på naglarna

1. vad är det längsta du varit tillsammans med någon?
Jag skiter i tidigare förhållanden, dom betyder ingenting nu. Så än så länge har vi varit tillsammans i lite mer än 2månader :)

2. vilka ställningar har du gjort, när du haft sex ?
Haha orkar inte räkna upp, men en del.

Postat av: carolinejohansson
vad tycker du om mig?
Jag tycker att du gjorde ett enooormt misstag och du var en idiot som gjorde så. Men jag kan inte förneka att fortfarande när jag tänker på dig så tänker jag på min vackra bästa vän som alltid ställde upp och fick mig glad även i dom värsta stunderna. Och det är tomt utan dig, jag kan inte vara hel.

Postat av: Nathalie
Vad tycker du om mig ? :D
ska jag fortsätta blogga? :)
älskar du mig ? :D
pussss bella!
Det vet du väl gulle?!:O Jag tycker du är en underbar och fin tjej, skrämmande lik mig på både humor och temperament haha! En person jag alltid har roligt med, det går liksom inte ha tråkigt ihop med dig. Och jag måste säga att du är så jävla härlig som person, verkligen otrolig!
Ja det tycker jag att du ska göra, jag gillar din blogg stumpan :D
Klart jag gör, jag älskar dig massor! Puss

hur många inlägg har du gjort på¨din blogg?:D
Haha ingen aning faktiskt, vääääldigt många! ;)

hur länge tror du att det kommer hålla mellan dig och felix?:)
Jadu, det har jag absolut ingen aning om, men fick jag bestämma skulle det aldrig ta slut :)

vad tkr du är det bästa med dig du måste säga en sak!
Oj, svårt. Men det är väl isåfall att jag är ärlig, jag står för vad jag tycker oavsett vem som hör och backar inte bara för att saker går emot mig.

Postat av: Amanda
berätta lite om vad du jennie och den där coolingen amandis gjorde för bus när ni var små :D:D
vad tkr du om mig?!? :o hihiih
Haha, vi var tuffa gänget (tyckte iallafall vi!). Vi lurade tanter att köpa våra fula teckningar så vi kunde gå och köpa godis för pengarna, skrämde två tjejer så dom klättrade upp på högsta stängslet och hängde där som två små apor, vi skrev en "bög-berättelse" om folk i skolan som kom ut och vi fick väääldigt mycket skit för den hahah.. vi gjorde massa konstiga saker ihop :D
Jag tycker du är hur söt och gullig somhelst, och så jäääävla rolig att vara med! Har nu knappt träffats alls på senaste tiden vilket är grymt synd :(

du som inte äter kött, vad äter du vanligtvis då förnågonting istället och vad är din favoritmat :)?
lite intressant faktiskt
Jag äter vegetarisk mat, finns mer att välja där än man kan tro faktiskt. Min favoritmat är kornsallad & tacos, skulle lätt kunna leva på det hihi!

Postat av: jennie åkerström
vad tkr du om mig?=)
Kan beskriva dig med fem ord; Världens Bästa Vän Och Syster.

Hur mycket standard är du på en skala 1-10?
ÅÅÅH DÖÖÖ JONSSON, inte okej att säga standard det vet du! :(

du röker väll ?
isånafall var for du ciggpaketet ifrån ?
Ja tyvärr så gör jag ju det. Jag köper..?

Kommentarer
Postat av: Josefine

såg att du funderade på estet dans , och den linjen går jag nu. Ville bara säga att det är en sjukt rolig linje , och lärarna är underbara. Man lär sig så otroligt mycket! :) hhi kram

2011-02-10 @ 21:31:18
URL: http://josefiix.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja det gör hon ju , skitduktig är hon!

Kan säga såhär , om du är skoltrött eller tycker det är tråkigt att sitta vid bänken hela dagarna , så är det ett perfekt val. Haha nu blir jag lixom sur de dagarna jag inte har dans , bara för att det är så kul , om du fattar haha :D

Sen äre ju en bred linje , typ som samhäll. Om du väljer estet , tror jag faktiskt inte att du kommer ångra dig! puss :)

2011-02-10 @ 21:57:25
URL: http://josefiix.blogg.se/
Postat av: Anonym

du och carro var som systrar för varandra, ni umgicks nästan dygnet runt och så vidare.. måste vara hemskt att mista en av sina bästa vänner.

vet att alla är otroligt nyfikna, men vad var det egentligen som hände? förstår om du vill hålla det för dig själv, sånt kan vara väldigt känsligt.

förövrigt, älskar din blogg! du är verkligen klockren rakt igenom.

kram!

2011-02-10 @ 22:26:11
Postat av: eliin

rise agaiiiiinst bellushii! :D:D:D<3

2011-02-11 @ 22:48:24
URL: http://eliiihnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0