Nyduschad, ska fixa mig lite och sedan dra mig bortåt Adam

Ska ta en(tvåtrefyrafemsexsjuåttanio..) panodil så febern lämnar mig ifred, har liksom ingen användning av feber när en av mina äldsta(varför får det mig att låta som en 97årig kärring?) kompisar fyller 16 ;) Ingen aning om vilka som kommer ärligt talat, känner väl kanske 3-4stycken haha? Så det är ju en jäkla tur att jag inte är det minsta blyg, skulle bli en lite jobbig kväll för mig då.

Nu ska jag försöka hitta några strumpor och något att käka, hoppas ni får en bra kväll snyggingar

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig helt och hållet. alla ska gå sin egna väg och man behöver inte samtycka till hur alla väljer att leva sina liv men man behöver inte sitta och skriva nedvärderande saker om henne. usch!

2011-02-12 @ 14:34:54
URL: http://uschmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0