Detta är vad jag pysslat med sen förra inlägget;




Vet inte vad i helvete som hänt med kvaliteten på mina bilder?! Men detta är iallafall vad jag styrt med dom senaste timmarna, något litet till mamma på Alla♥dag! Hon har tjatat flera dagar att jag skulle rita något, vadsomhelst, som hon kunde få ha i sin pärm och titta på ibland. Så jag tänkte att det är ju alla♥dag, tog fram papper & penna, letade fram en bild på mammis&mig från bäbis-tiderna och försökte rita så likt jag kunde. Blev som vanligt inte så nöjd för denna bild var tamefan inte lätt att rita, men det syns ju iallafall att det är vi haha. Som något litet extra skrev jag några meningar, och även om detta inte är mycket så är det något som jag vet att min fina mammis lär uppskatta! (Och ja, jag var sådär tjock och ful när jag var bäbis..) Jag vet att dom flesta säger såhär, men min mammis är verkligen världens bästa. Utan henne skulle jag inte klara en dag♥ Time to sleep, natti.

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Vad gulligt gjort av dig, och du ritar verkligen jättefint! :)

När började du rita på riktigt, och hur har du lärt dig att måla sådär bra?

Använder du speciella pennor och sudd?

Hur har du lärt dig att skugga och få till det på rätt ställen (t.ex. käkben, haka,skrattgropar, veck på kläder osv) så bra?

Kan du inte visa någon teckning steg-för-steg typ? Om du orkar, skulle bara vara roligt att få se.

Förövrigt så älskar jag din blogg, du är grym! Puss & Kram

2011-02-15 @ 15:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0