Detta hittade jag på bordet


Blir så glad när det kommit hem något från Unicef, oavsett om det är den lilla tidningen om bra saker dom gjort för alla pengar folk skänker eller bara något litet såhär. "Syftet med alltihop är att fler ska göra som du: bli Världsföräldrar och förbättra livet för miljontals barn. Om du vill får du gärna hjälpa oss att hitta nya Världesföräldrar."


Ingen har krävt att någon ska skänka miljardtals kronor, men att skänka lite i månaden tycker iallafall inte jag är för mycket begärt. Att sätta en liten Unicef-nål på sin profilbild på facebook är bra reklam för Unicef med kostar inte en krona.
För bara 20kronor kan man köpa Unicef-nålen och ha på kläder, man hjälper till och kan stolt visa det.
Min nål köps just nu på H&M och är snart hemma så jag kan sätta den på jackan.


Klicka på bilden för att sätta nålen på din facebook


Kom igen nu, folk gör av med så jäkla mycket pengar på onödiga saker, varför inte bara lägga några enstaka kronor på att förbättra världen? Jag tror på att om tillräckligt många ville & visste om hur, så kommer världen kunna vara en mycket bättre plats för många barn i framtiden. Hjälp till ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0