we4r5t67890p9o8ij7uh6g5erf2 godfuckingnatt

"There's a girl in my mirror
I wonder who she is
Sometimes I think I know her
Sometimes I really wish I did

There's a story in her eyes
Lullabies and goodbyes
When she's looking back at me
I can tell her heart is broken, easily"





så jävla kul, ha ha ha ha. inte.
allt & alla på, hur lång tid? en vecka, två?
yeah, myspys. fuck it säger jag bara.
så om det är ngn mer som vill säga upp kontakten med mig,
gör det nu tack, lite jobbigt att det ska kma nya varje dag :)

nu går jag i ide, ska krypa under täcket,
och kmr ut till sommarn igen.
så kan vi hoppas att både allt folk & jag själv
blivit lite "normala" sen när jag kmr ut igen.
EPOFKOEAWOEK=#)IOWKRKVMCKQM"ODKQPOMGVE ses fittjävlar.

Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

?

2010-09-20 @ 13:13:26
URL: http://sommarnerden.blogg.se/
Postat av: Linus Den rediga Biffen Heslate

vem ska dö?:)

2010-09-20 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0