varför somnar jag alltid?

skulle gå hem & duscha, sätter mig ner två sek, somnar.
shiiiiiit jag måste sluta va så jävla trött, ska dra i mig en berocca så jag piggnar till lite.
nu hinner jag iaf inte duscha, ska ju träffa brudarna!
får tat ikväll haha.

förresten så är jag på så gryyyyymt bra humör idag av 5anledningar;
1. det är helg
2. jag klarade 3lektioner idag, är så sjukt stolt. det låter inte mkt, men jag brukar knappt orka en
3. har fått tbx bror

4. en person fick äntligen lite av vad han förtjänar, hur dumt det än låter så känns det så skönt
5. ska träffa älskade lillasyster
ikväll & sova där
DAMN VAD HELGEN BÖRJAR BRA!



bilden är från förra eller förrförra sommaren hah,
älskade unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0