"His best days will be some of my worst"

They say bad things happen for a reason
But no wise word's gonna stop the bleeding
'Cause he's moved on while I'm still grieving



kan du bara dö? allt skulle vara så jävla mycket lättare.
jag skulle bli ledsen, såklart, men det skulle gå över.
inget går däremot nånsin över när du aldrig låter mig va,
när du bara ska trycka ner mig hela tiden.
du ville ge mig dåligt självförtroende,
du lyckades.
du ville visa att jag är värdelös,
du lyckades.
fattar du inte, du har lyckats med allt du ville?
så lämna mig ifred fittidiot.
och du vet vem du är, hoppas du känner dig jävligt träffad,
du förtjänar ingenting.





tur att jag har er, hannes jennie agnes annie sabina nathalie adam,
utan er skulle jag inte klara mig.
ni är världens bästa syskon & världens finaste vänner.
ni är utan tvekan det bästa som nånsin hänt mig.
tack för allt


Kommentarer
Postat av: agnes hult

Jag älskar dig!

2010-09-16 @ 17:44:34
URL: http://agnescesilia.blogg.se/
Postat av: hannes

<333333333333333

2010-09-16 @ 18:48:36
Postat av: eliin

jag finns alltid här, vad det än är står jag på din sida! izabelle jag älskar dig tusen gånger om

2010-09-16 @ 21:22:40
URL: http://eliiihnj.blogg.se/
Postat av: annie

jag älskar dig, förstår inte hur jag skulle kunna klara mig utan dig, det finns inte§§

2010-09-16 @ 22:27:37
URL: http://anniengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0