svar på frågestunden

Anonym:
har läst nån gång att du inte vill ha pojkvän, varför inte?
jag VILL väl såklart, det är ju ggörmysigt. men jag är rädd för att såra fler fina killar

gillar du ngn nu?
think so

vem va du senast tsm med o vf tog det slut?
agaton. vi var väl för olika antar jag

strular du alltid med ngn på fest?
tss, jag vene, det gör jag nog nu när jag tänker efter. men jag är ju faktiskt singel..haha.
gud vilken stämpel jag kmr få av er haters nu, aja;)

har du haft sex på fyllan?
ja

saknar du aldrig att ha ett förhållande?
jo klart jag gör. jag saknar känslan av att verkligen ha ngn som lixom alltid finns där o håller om en,
pussar en, som man kan sova med varje natt osv. det är mysigt.


Anonym:
1.har du blivit påkommen nån gång när du haft sex?
haha ja! mina 3bästa vänner kom in hah, fast var mer pinsamt för dom än för oss;)

2. varför börja du få panikångest?
lång historia kort; min morfar&bästavän dog 2004 o jag blev deprimerad, blev värre 2007.
sommaren 2009 började jag må riktigt kasst, o 2010 hade jag panikångest flera gånger dagligen.
mycket pga hur det var hemma då, och hur det var i förhållandet med jesper.


3. va gjorde du då, hur lugna du ner dig?
jag lugnade/lugnar aldrig ner mig, har inte den kontrollen över mig själv i såna lägen.
så jag har skadat mig själv, hoppat i iskallt vatten, gått i sommarkläder genom snön,
försvunnit iväg i flera timmar, försökt ta mitt liv osv.
men det håller på ett tag (några timmar ca, beroende på vad som hänt), sedan är det som att
vakna upp o allt släpper.

4. hur kom du ur den paniken?
jag gjorde slut med min pojkvän, insåg hur illa jag blivit behandlad och det värsta släppte då.
lider frtf av ångest, men oftast inte med samma panik och inte alls lika ofta.


5. skulle du helst va döv eller blind?
blind! skulle aldrig nånsin klara av att inte få höra musik eller kunna prata normalt med folk

6.vill du gifta dig?
som det känns just nu, nej aldrig.

7. vf hatar du fötter, o skulle du få panik om ja typ smekte dig med foten??
ja, jag skulle få panik! usch fötter är bara så otroligt äckliga, dom flesta tkr att jag är dum i huvudet,
"men alla har ju fötter, du med" SO?! mina fötter är oxå äckliga, ALLA fötter är äckliga..



olivia:
hur kommer det sig att du kallar just MIG din bästa vän?
varför är jag en av dom, när det finns miljoner andra?..
haha sötnos,  hur ska jag kunna svara på dedär?
du är en av mina närmaste, det bara är så,
det har blivit så helt enkelt. och jag vill absolut inte ändra på det!


vad tycker du mest om med mig?
att du är ärlig, får mig trygg & lycklig. du drar fram det bästa i mig,
och vi har så jävla kul tillsammans.

och när kommer du hit nästa gång?
hih :D§§
vi snackade ju om att ses på höstlovet, vad tkr du?;) pussss!


Anonym:
Hur gjorde du för att bli så smal och hur lång tid tog det?
gillar din blogg dö mycket!
jag skulle inte kalla mig själv smal nu, men absolut smalare än förut som ni sett på bilderna.
jadu, jag åt knappt ett tag.
fick ätstörningar osv, sen kom jag ur det ett tag och tröståt nästan istället.
men sen slutade jag nästan äta helt, åt kanske ngn frukt varannan dag. blev såklart dålig somfan,
o mina föräldrar försökte tvinga in mig på sjukhus varje chans dom fick, men jag stenvägra.
i omgångar var jag riktigt svag, även om jag inte blev sådär äckligt smal så fick inte min kropp ngt o svälte sig.
men har kmt ur detdär nu, fast äter absolut inte lika mkt som för några år sen eftersom magsäcken
förminskats iom allt jag just berättat.
TA INTE EFTER DET!
tack, glad jag blir hih :)


Jonsson:
När ska vi ötmana ödet och köra den sista Halo-striden? hahahaha :D§
HAHAHAH! vi får väl planera in en Halo-helg? då ska du få se att jag har rätt,
knäcker dig lika hårt påt nu som när vi var små ;)<3



agnes hult:
1. hur lyckas du vara så jävla bäst och varför fick jag turen till att bli din bästavän?
man blir som man umgås, och vi träffas ju rätt mycket hörrö! jadu, det var nog så att jag hade turen på min sida och fick dig i mitt liv, ngt jag är gryyymt tacksam för ska du veta

2. hur ofta läser du min blogg?
åååh stalkervarning på mig haha, men flera gånger om dagen faktiskt!

3. KAN VI SES SNART?
kan? vi MÅSTE! hih puss


Anonym:
Knulla?
självklart kevin, kom du bara. hahah


Una:
vilka bloggar följer du?
följer i stort sett bara mina vänner, ska sätta in länkar till dom i menyn när jag har tid.


Anonym:
Kan du någonsin släppa taget om Jesper?
känslomässigt, ja. det var ett tag sen jag släppte han.
kommer dock aldrig riktigt kma över vad han gjorde mot mig,
och kommer absolut inte kma över vänskapen vi hade. så äre bara.



Jonsson:
Är jag bäst?
nej tyvärr jonsson, platsen är upptagen av mig :)


Anonym:
hej, äntligen frågestund :p har faktiskt lite frågor.
-vilken artist/skådis tycker du är riktigt jävla grym, alltså inte bara på att sjunga/spela, utan bara GRYM?
eminem, såklart, det vet dom flesta att jag tycker haha. sen tkr jag att kesha är rätt cool faktiskt ;)

-saknar du aldrig jesper?
inte som pojkvän,  däremot är saknaden efter min bästa vän väldigt stor.
det är synd att folk förändras så mycket.

-har läst på test och sånt att du inte tror på kärlek, är det sant och isåfall varför?
ja, det är sant. för jag har aldrig fått bevis på att det finns äkta kärlek, utan bara blivit utsatt för skit.
så jag tror inte på att äkta kärlek finns helt enkelt. men det betyder inte att jag inte vågar/vill chansa.

-är du nöjd med dig själv? du verkar så självsäker ochallt, hur gör man för att bli sån?
när det gäller utseende osv så är jag väldigt missnöjd, men annars är jag ganska nöjd faktiskt.
jadu jag vet inte riktigt, man måste tro på sig själv. när jag var yngre gjorde jag inte det,
utan lät andra trycka ner mig hursomhelst och vågade inte stå upp för mig själv och försvara mig.
nu är jag tvärtom, låter aldrig ngn trycka ner mig, och när folk säger åt mig att jag inte "kan",
så gör jag allt för att bevisa motsattsen, för jag vet att jag kan.
så ja, tro på dig själv helt enkelt, för om inte du gör det, så vem ska?


-vilka bloggar följer du dagligen, kissie kenza foki tyra?
följer inga storbloggare dagligen, följde kissie ett tag, men inte längre. orkar helt enkelt,
så jag följer bara mina vänners bloggar, som jag faktiskt bryr mig om vad dom gör osv.



lina:
skulle du ha sex med en pedofil om din systers liv hängde på det?
utan tvekan. det finns ingenting jag inte skulle göra för mina systrar, dom är min största glädje i livet


Anonym:
gillar du att provocera folk?
haha om jag gör, jag ääälskar det! minns ni denna bild?;

den var endast för att provocera, och giiiissa om många brudar blev sura;)



DANNY FÄLT :):
VAd tycker du om mig helt ärligt ?:)
det vet du ju egentligen, har sagt det massor av gånger.
men jag tkr du är underbar på alla sätt, söt&fin, en så sjukt bra vän, och jag älskar dig babbish

Ska vi ses snart ?
klart vi ska!

errhhm, har du blivit påkommen?
haha med vad? ;$

va har du kört för ställningar ? HAHAA du sa att man får fråga vad man vill:DD
hahhah jaaadu, provat lite olika från olika håll o kanter ;)

hmm, kan du sluta kalla mej babbishholken ? låter som en jävla bäbistoalett :(((§:D
tyvärr, det går jag inte med på :D det är jättegulligt, babbishholkennnnn


Liiina:
Vad använder du för smink?
detta;

mascara;
vibralash mascara 3-speed f. isadora, lash extension effect f. maxfactor eller great lash mascara f. maybelline
foundation; mineral makeup från Lumene
puder; bronzing powder från H&M
(fin spegling mot datan på bilden.. HAHA)

vad skulle du ha på dej på en höstdag?
det är olika beroende på humör och väder. men jag kmr nog gå runt mycket i stora mysiga tröjor iaf!

Favoriträtt?
hm, svår fråga fan haha. men vegetarisk tacos eller kornsallad tror jag

måste ses nån dag §§§§§ :DD
absolut :)


emma:

Affärer som du köpt mesta kläder ifrån?
svårt, jag köper från så mycket olika. men jag gillar gina tricot, bikbok, h&m & new yorker ;)


Friday:
varför är billie joe världens snyggaste man?:D
tyvärr så är han inte det saturday :( det är marshall bruce mathers III som är  :D


annie:
badboll eller snöboll?
HAHAHA alltid du annie! men beror på, badboll för jag älskar sommarn, snöboll om jag får kasta den på ngn..

häxa eller trollkarl?
häxa! kvinnor rules

fan eller jävlar?
järnspikar och sjuttsingen såklart

'jag är bäst' eller 'du suger'?
båda stämmer, JAG är bäst, och DU suger ;)

säga 'jag älskar dig' till nån eller få höra det till dig själv?
älskar att säga det till andra och mena det, men såklart den bästa känslan är att höra det själv
puss loveyou§
älskar dig med!


Jocke o <3:
Tycker vi borde ses oftare?
ja det tkr jag verkligen

Gillar du någon?
vet inte, think so

Kan du ärligt säga att du älskar mig som din kompis?<3
skulle aldrig ljuga för dig, klart jag älskar dig joakim!


Anonym:

varför sover du naken?xd;)
för det är så jävla skööönt! hatar att ha kläder, det är så obekvämt.
har alltid älskat o va naken haha, o kmr alltid älska det! prova själva får ni se


vad gör du helst när du är ensam hemma en dag?;)
jadu.. oftast äre så att jag sätter på musik på grannarna-klagar-volym och dansar,
kan dansa i flera timmar, sjunger o dansar o bara ååååh det är så jävla underbart.
eller så badar jag, sover, går runt naken.. ni vet, typiskt mig ;)


hur många killar har du egentligen sårat?
jag har inte räknat, men 1 är en för mkt, så.. alldeles för många..

ser du dig själv som en player?

nej. jag ser en player som någon som leker med någons känslor och sedan inte bryr sig,
visst det har hänt att jag lekt med folks känslor, men jag ångrar mig alltid så otroligt.
och många tkr att jag är en player för att jag strulat med flera st på kort tid,
men jag är fri och då ser jag ingen anledning till att sitta hemma och inte röra någon kille?
jag kan erkänna att jag var "lite" player förra sommaren när jag var på G med runt 7killar samtidigt,
men det var ett stoooort misstag och jag ångrar mig somfan, sårade så många..


Nattiz:
Favorit färg ?
rosa! blå&vit med såklart,

Vilka bloggar läser du ?
mina vänners frtf. alla frågar typ det har jag märkt haha ;)


tommykung:
varför skriver folk anonymt? haha

tss dono, dom vågar väl inte stå för sina egna frågor helt enkelt


anonym:
vad gjorde jesper mot dig ?
jadu, vad gjorde han INTE? otroheter,jag fick alltid höra hur värdelös och äcklig jag var,
vi slogs, han försökte kasta ut mig mitt i natten om han blev sur..behöver jag ens fortsätta?


vad va det värsta ?

det värsta var nog att han alltid såg mig i ögonen och sa hur mycket han älskade mig,
men alltid bevisade raka motsattsen. det gjorde ondast.


strulade ni någon gång
haha ja, om vi hade sex så har vi nog strulat en del, eller vad tror du?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men bella du måste ju ta snöboll! det är ju jaaaag :( kommer du inte ihåg det? :D hahah!

2010-09-13 @ 16:46:40
URL: http://lbej.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är de du tror att du gillar ?

2010-09-13 @ 20:42:31
Postat av: Friday

OLIVIA skrev. Sanning. In MY opinion. :D

2010-09-14 @ 15:10:13
URL: http://karmaworks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0