törstighungrigkissnödigröksugen -HEJ SJÄLVÖMKAN

man får faktiskt tycka synd om sig själv ibland, jag gör det ganska ofta när jag tänker efter..
t.ex varje gång jag är kissnödig och inte orkar gå på toa,
eller när jag nästan somnat och någon ond jävel börjar störa
eller när jag har cigg men ingen tändare
eller när jag fryser väldigt mycket
eller när jag är så kram& puss-sugen att jag nästan dör, men inte har nån som duger att krama& pussa
men värst är det nu, när jag är törstighungrigkissnödigröksugen, det är tortyr
ÅÅÅÅH VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA??!?

okej, ska sluta överdriva.
ska hitta nån bra film o dra igång, för jag är piggtröttsegpepp, jättejobbigt.
HEJ



åh, sommarlov</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0