saknar dig hela tiden olivia


två veckor med dig, två veckor av ren lycka.
jag mådde så himla bra hela tiden, för vad som än hände så kunde jag
inte må dåligt när jag hade dig vid min sida.
går inte räkna tårarna som runnit efter du åkte hem igen,
jag saknar dig så det gör ont ska du veta.
vill ha dig här hela tiden, vill va med dig 24timmar om dygnet.
snart hoppar jag bara på en buss till motala, så jag får se dig igen,
bara några minuter. det skulle göra så mycket.
folk som läser detta kommer tro att jag är kär i dig eller något,
men dom får tro det, för det är helt enkelt så att jag älskar dig olivia järnede.
allt med dig är underbart. gråter nu när jag skriver, men av lycka,
jag är så tacksam som har dig i mitt liv.
som jag sagt tusentals gånger;
vi lärde känna varandra på ett extremt smärtsamt sätt,
men jag tvekar inte på att gå igenom allt dedär igen för att få behålla dig.
det var värt varenda natt av tårar, för att få lära känna dig.
du är en av världens finaste personer, och utan dig stannar hela min värld.
lämnar dig aldrig, vi ses snart soulsister


"Someone who knows when your lost and your scared
There through the highs and the Lows
Someone to count on, someone who cares
Besides you where ever you go"

Kommentarer
Postat av: olivia berglund

jag älskar dig soulsister,

allt med dig är underbart,

utan dig skulle jag inte klara mig.

det är inget jag inte menar,

för det gör jag verkligen!



trodde inte du saknade mig så mycket,

men jag saknar dig något så grymt!

men sanningen är att varje gång jag

gråter, så tänker jag tillbaka på,

när jag hade dig om mig när jag grät.

när du berättade att du älskade mig,

att jag var din bästa vän, och alltid skulle

vara det.

det tänker jag ofta på, och varje gång jag säger

det högt, berättar för andra, så sviker rösten,

och jag blir gråtfärdig.

jag älskar dig så jävla mycket bästavän.

kommer aldrig svika dig.

ALDRIG !

2010-09-01 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0