all about..me.



♥ jag HATAR att kissa. tycker det är onödigt och blir allvarligt talat tjurig när jag blir kissnödig.
» har otroligt dåligt självförtroende..
♥ .. men grym självkänsla & tror oftast på mig själv
» blir alltid avensjuk när jag kollar på kärleksfilmer, för jag vill oxå ha det sådär perfekt
♥ jag sitter alltid och garvar åt sånadär "gilla"saker på fb, typ som "vi som blir lätt dist.. ooo den va fin",
"I've always wanted to spin round in a chair & say: I've been expecting you" osv
» 9 gånger av 10 som jag sover ensam så sover jag näck
♥ ni kanske fattade det, men jag äälllssskkaarrr att vara naken, haha
» jag hatar när folk kallar mig player. har själv blivit playad, så hålls inte med sån skit.
♥ folk som försöker bestämma över mig har jag lust att bokstavligt köra upp en lyktstolpe i röven på
» jag är så äckligt lat när det gäller skolan, vill verkligen klara den, men går jag ens dit så somnar jag jämt
♥ mitt humör är galet, är så jävla lättretlig
» jag är glad över att mina föräldrar är skilda, älskar båda familjerna något otroligt
♥ vissa dagar kan jag kolla mig själv i spegeln, och sedan må så dåligt över hur jag ser ut att
jag lägger mig under täcket och ibland inte går ut på flera dagar

» mysa är det bästa som finns. kramar & pussar och bara.. fyfan va gött det är!
♥ jag tycker att brädkillar är så jäävla sexigt. alltså såna som skejtar, surfar osv
»..och jag tänder stenhårt på dialekter haha, tkr det är sexigt/gulligt
♥ jag gäspar varje gång jag säger "jag är inte trött"



aeh, nu ska jag ta lite mjölk och sen lägga mig, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0