jag är SÅOKJGOREPO#WEKVPOMHÄR arg just nu.

världens finaste agnes fyller år, så var ju tänkt att hon jag & jennie skulle ses en stund idag, såklart.
sen får jag reda på att jag har fucking soc&bupmöte, så jag hinner inte träffa dom -.....---------
WKEROVMCO")#¤%R>UJDM brb ska döda någon....................rfdw345t6ygfe34...45t6y.g.3 KUK
drog hem från skolan, för är ju sjuk som ni vet. ehhhhe lust att skära bort min hals<///3
aja. nu ska jag kolla på någon bra film och knarka panodil. PUSS&PILLLLLLELELEL



suuuummmeeerrrfeeellliiinngggsss
"fan va dumt det var, men fan va kul vi hade" ;)


Kommentarer
Postat av: agnes hult

bättre lycka nästa gång :)

2010-10-01 @ 22:59:43
URL: http://agnescesilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0