hej telia, jag ska bara mörda er, det är lugnt va?

är sjuk, fryser, allmänt sur.
kommer hem,  lägger mig i sängen med datan för att dra igång lite skön musik på spotify, "blabala offline mode"
tänker okej visst, jag får väl kolla så alla sladdar är i & att modemet är igång osv
..allt är igång och det står att det är fungerande.
börjar bli sur, startar om hela skiten och försöker igen.
funkar inte.
blir vansinnig och ska ringa mamma & be om numret till telia som har hand om vårat internet osv.
"telefonnätet inaktivt" okej, jag blir hyfsat hysterisk.
river halva rummet och slår händerna i väggen ett antal gånger.
får igång telefonerna igen, ringer mamma och ber om numret till telia,
"vad ska du ha det till?" börjar hon självklart tjafsa om.
"inget, ska bara ringa och säga att är problemet inte löst inom 10min så lär dom få större problem, ge mig numret nu mamma."
"nej, du ska inte ringa och hota fler."
"det har jag inte sagt heller, jag ska bara säga att dom kommer stöta på problem.."
"varför skulle dom få problem?"
"nja jag tänkte bara att en kvin mot halsen eller en slägga i bakhuvet är lite problematiskt, men det kanske det inte är?"
"sluta, du ska inte hota någon, jag ringer själv, lugna ner dig"
kastar telefonen åt helvete och skriker som en idiot.
15minuter senare fungerar allting.


där hade ni tur telia, nästa gång har jag inte lika bra tålamod.
hehehehe, hej aggressionsproblem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0