haha har fått maaassa kommentarer pga denna bilden, så ger er lite svar på tal ;)


ordet "hora" finns med i väldigt många kommentarer,
något som jag bara skrattar åt.
jag har haft sex med två pers och vad jag vet så har jag inte fått en enda krona för det,
och horor tar väl betalt, eller?
så antingen har jag missuppfattat det där med horor, eller så har ni gjort det.

ni skriver att jag "visar upp mig själv" , haha ja, det är ju jag som visas på bilden?
dock tror jag nog ni menade på ett mer.. "slampigt" sätt, visst?
de delar hud som visas på bilden är min rygg, halva underarmen, handen & mitt ansikte,
inte t.ex. mina nakna bröst.

att jag "visar min rumpa", njaaa, senast jag kollade så var faktiskt inte min rumpa
svart, utan beigebrun precis som resten av min kropp.
ni kanske inte ser det, men jag har ett par byxor över arslet.

"gör du det bara för uppmärksamheten från alla killar?"
,
självklart gör jag det bara för uppmärksamheten, dock inte från alla kåta killar,
utan från er galna brudar som säkert sitter och sliter hårtussar från
skallen när ni ser såna här bilder, haha!

"du tycker själv att du är skitsnygg och grym,
herregud bli vuxen snart.."

skitsnygg? nej. grym? utan tvekan!
jag är 15 år, inte vuxen alltså utan en tonåring,
så bli vuxen tänker jag inte bli än på ett tag vare sig ni gillar det eller inte.
dock måste jag säga att ni själva inte är mycket mer "vuxna" som sitter och
blir totalt psycho bara pga en bild ni egentligen inte behöver göra annat än klicka er ifrån.


att sitta och skriva massa saker till mig i tron att jag ska tryckas ner är så patetiskt,
och vare sig ni är anonyma eller med namn så skämmer ni ut er själva.
ni försöker trycka ner mig, men vet ni vad?
min självkänsla höjs av sånhär skit ni skriver, faktiskt.
när folk försöker trycka ner mig, speciellt pga en bild, så anser jag det bara skrattretande,
och jag tycker synd om er som måste försöka sänka mig för att höjas själva.
jag förstår att det är jättejobbigt för er att se snygga killar
skriva söta/gulliga/sexiga kommentarer till mig,
det måste verkligen vara ett hårt slag för er tjejer, stackarsstackars er.
ni vet att avundssjuka är både synligt och patetiskt va?
ge er någon gång, jag kommer inte vika mig.
jag är den jag är, rättar mig inte efter någon annan.
vill jag lägga upp sånahär bilder så låt mig,
ni driver mig bara till att retas ytterliggare..
hahah puss på er!


Kommentarer
Postat av: emilia

det är ju just det här jag älskar haha! :D fyfan vad grym du ääääär

2010-09-23 @ 20:25:58
URL: http://lbej.blogg.se/
Postat av: wow

duktigt het!

2010-09-23 @ 20:31:16
Postat av: lea

GOOO BEEEEEELLA! :D <3

2010-09-23 @ 21:49:11
URL: http://lleeaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha gud vad många överreagerar, du är as grym x)

2010-09-25 @ 20:28:06
Postat av: madde

Helt rätt! =).

2010-09-25 @ 20:30:31
URL: http://maddisabebas.blogg.se/
Postat av: lisa

haha, det var bra sagt ^^

2010-09-25 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0