frågor & svar



svar;
1; haha, jag räknar inte hur många jag strular med, du kanske sitter och skriver upp alla i en bok,
men sånt har jag varken tid eller ork för, så det kan jag tyvärr inte svara på.

2; knullat har jag gjort med en kille, och så vitt jag minns fick jag inte betalt en enda gång, så där rök ju det där med hora oxå.
3; jag skiter ärligt talat i rykten, folk får snacka precis hur mkt dom vill, för jag tar inte åt mig det minsta faktiskt. "går från kille te kille" dedär lät lite..ah. sött.
4; ja, jag röker. kommer aldrig påstå att det är bra osv, men däremot är det beroendeframkallande om du inte var medveten om det. kan inte sluta nu när skolan är igång eftersom jag blir helt jävla galen.
5; detdär med hora igen då. lyssna, jag kan inte rå för att du inte får något,så sluta ta ut din ilska genom att skriva onödiga kommentarer till min blogg sötnos. har aldrig tagit betalt för sex, och lär aldrig göra heller, så det är bara töntigt att kalla mig hora.

svar#2;
haha, jadu.. ja, det har jag. när jag var liten såg jag ut som en heffaklump, även om jag frtf tkr att jag är alllldeles för stor så var jag verkligen enorm upp till sjuan. nu ser det mycket konstigare ut på bilden, man tänker inte på att jag gått ner om jag inte visar såhär;

tre första bilderna var jag väl 9-10 år, dom sista är från våras/somras

varsegooooooooda, där har ni era svar!;)

Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

väldigt moget att kommentera sånt, mycket mognare att göra det anonymt ;o

vill man säga nått kan man vell för fan stå för de?

2010-09-07 @ 18:18:51
URL: http://sommarnerden.blogg.se/
Postat av: emma

Din blogg är grymt bra ;)

2010-09-07 @ 19:23:43
URL: http://emmmavictoria.blogg.se/
Postat av: emilia

asså duuu sluta vara så grym!

alla jävla cpn som kommenterar anonymt vet ju inte vad dom snackar om..fuck dom!

<3

2010-09-09 @ 13:46:35
URL: http://lbej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0