daaaaamn vad jag mår bra utan dig! :D

I trusted you, you were the first
Then you lied and it get's worse
You broke me down
Now just look around
Who's all alone?
Who's all alone now?

I'm sick and tired of the mess you made me
Never gonna catch me cry
Oh whoa whoa
You must be blind if you can't see
You'll miss me til the day you die
Oh whoa whoa
Without me, you're nothing


trodde att det skulle bli tomt utan dig,
men tvärtom så finns det ingen plats kvar för dig längre.
du var viktig, du var bland det bästa som hänt mig,
och jag såg tillbaka på våra minnen med saknad och smärta.
nu är du ingenting för mig, förstår inte hur jag kunnat älska dig,
och jag garvar varje gång jag tänker på all skit du tvingade mig att gå igenom.
tack vare dig fuckade jag skolan, försökte ta mitt liv, åkte in på behandligshem osv,
du var bara tvungen att trycka ner mig för att du själv skulle må bättre.
patetisk och misslyckad är dom enda ord som kan beskriva dig.
skriver detta här för att jag vet att du läser min blogg,
du kmr läsa varenda liten bokstav jag skrivit,
och du kmr känna dig så jävla träffad.
ärligt talat nu, jag förstår dig
jag förstår varför du älskade se mig ledsen & förstörd,
varför du njöt av att jag inte mådde bra
för nu gör jag detsamma.
låter sinnessjukt, men vi kanske är det båda två?
lite dumma i huvudet, för jag njuter så hårt av att se hur allting faller för dig.
i 3år gjorde jag allt för dig, precis allting
du ljög och svek mig, jag förlät dig
du försökte trycka ner mig, men jag höll mig uppe för att hjälpa dig
jag fick aldrig något tillbaka.
men nu får du något tillbaka, haha.
du kommer tänka på mig, du kommer vilja ta telefonen och ringa mig
varje gång något händer, vilja att jag ska komma mitt i natten för att trösta dig,
vilja skicka ett sms och be mig om hjälp
men jag kommer aldrig någonsin finnas där för dig längre.
ha ett bra liv honey!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0