är hemma en stund nu, har så gryyyym magkramp

snart hämtar jag på fullt allvar kökskniven osen blir magen GOOOOONE
blir galen, får det flera gånger i veckan.
aja nog med livshistoria om min ondskefulla monstermage.


var i skolan idag, dock bara på en lektion; gymmet.
men det var skönt att göra av med lite energi där iaf!
spenderade några timmar med caroline emma jennie pipen albin alex,
sen när dom små pojkarna åkte hem så träffade vi ebba & stina en stund.
nu ligger jag här och tycker synd om mig själv, men ska dra tbx sen
långt onödigt tråkigt inlägg hahah, PUSSSSSSSS



damn vad jag saknar bruden..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är jättesöta tillsammans

2010-09-24 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0