2 frågor & svar



svar;
dom flesta skrattar när jag säger detta, men jag vill faktiskt bli brandman,
det var ett rätt bra tag sen jag bestämde mig för det.

hahah tack för hatelev?! snälla läsare man har..;)
nemen det är sant, jag skulle veta exakt hur jag skulle hantera dom lite jobbigare eleverna, dock skulle nog mitt humör inte klara av om en liten snorunge kaxa upp sig.
skulle jobba på gymnasiet isf, fast skulle nog ägna mer tid åt att ragga på dom snygga elverna.. haha

vad tycker ni, ska jag bli lärare? med emoglasögon oallt..NÄÄÄÄ VA ;)







svar;
haha, tack eller vad jag nu ska säga (?) till att börja med.
första; som jag förklarat många gånger i bloggen så har jag  haft dåligt självförtroende hela mitt liv,har aldrig kunnat se mig själv som snygg, sexig, fin eller något sånt
.
men efter att ha varit tsm med kommunens största idiot så förlorade jag verkligen exakt allt självförtroende, han tryckte ner mig och fick mig att bara se fel på mig själv, och sånt sitter i.

andra; jo, jag hatar det. alltså det låter som motsattsen till vad jag precis förklarat ovanför, men jo jag vet att det finns folk som tycker att jag är snygg osv (och ja, jag har föreslagit att dom ska uppsöka optiker;) ).
jag vet att det finns folk som raggat på mig, viljat satsa på mig osv
- bara för mitt utseende.
och då känner man lixom "okej, jag har en personlighet oxå om ni inte märkt det..
"
jag skulle nästan hellre vara extremt överviktig, ha finnar över hela ansiktet och ha hängröv, för då skulle folk ta mig för min personlighet.
(uuuusch vad det där lät som "hejjagtrorattjagärsnyggastivärlden", hoppas ni förstår vad jag menar ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0