10 onödiga saker ni inte vet


1 jag kan inte peka fuckyou normalt, utan gör som marshall ungefär, nivet, halva fingrarna böjda istället för hela..
2 jag tycker att blixtrar är skitcoola
3 att bli kliad på ryggen är fan lika skönt som orgasm
4 marshall bruce mathers III är världens finaste kille/man och jag har alltid varit lite småkär i han..
5 ..och nu i tonåren är den kärleken även kåthet fifan, så sexig som han är alltså shiiiiiiitpommes
6 jag älskar att retas med killar när dom är kåta, finns nog inget roligare
7 det äckligaste ljudet som finns är när någon snyter sig
8 jag hatar att känna mig iaktagen, men gör det nästan alltid vilket ger mig en obehaglig känsla vart jag än går
9 jag tycker det är gulligt när killar tycker om en och så, älskar att få komplimanger, men det är obehagligt när det går till överdrift
10 dom allra flesta tror att mitt självförtroende är på topp för att jag oftast verkar så säker på mig själv, men jag har aldrig påstått att jag själv ser bra ut & kommer nog aldrig kunna göra det heller



med en obehaglig och lite rädd känsla ska jag gå & lägga mig,
damn vad jag önskar att någon legat brevid just nu..
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0