"Jessica Alba är välsignad med en kropp som kvinnor världen över drömmer om att ha, men själv tycker skådespelerskan att hon har fel och brister som alla andra."


om det är något fel på hennes kropp & utseende,
då är fan jag markoolio alltså.
den kvinnan är så grymt vacker & har så förbannat fin kropp,
förstår inte vad hon ser för fel..?



"Enligt Jessica är det speciellt efter graviditeten med dottern Honor Marie som hon blivit osäker på sitt yttre.

— Mina bröst är hängiga, jag har celluliter, mina höfter är större… varenda skådespelerska är vackrare än jag, säger hon till brittiska GQ.

— Jag har aldrig varit bekväm med att visa upp min kropp. Jag brukade få panikattacker innan inspelningarna.

Trots de hårda orden menar Jessica att hon är bekväm med sin kropp och att hon till och med älskar sina skavanker. Men när det kommer till nakenhet på film har hon strikta regler.

— Jag skulle aldrig göra en nakenscen. Jag kan spela sexig och bära sexiga kläder men jag kan inte vara naken."

Kommentarer
Postat av: linus den bästa

jävlar vad trångt det blev i kalsongerna nu ;o

2010-10-04 @ 15:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0