jennie caroline joakim linus ♥

jennie och caroline kom ju till mig, bara snackade och tog det lugnt.
lite senare kom även joakim & linus hit, musik och snack bara, chill.
brudarna drog runt nio, så vi andra satt bara och snackade någon timme till,
men dom mongona prata ju bara om sitt superintressanta spel, haha cpn.
dom drog för en stund så funderar på att duscha & lägga mig, ska ju upp och ha första dagen på praon imorn (y)

hur gärna jag än vill radera bloggen, för jag tycker den blivit så jävla ful&tråkig, så gör jag det inte. lille joakim förbjöd mig haha! dom hotade mig lite, så ja jag har lovat att ha kvar och fortsätta med skiten.

NUUUUUU måste jag kissa innan ja pissar ner mig, PUSSHEJ


jag gillar dom där brudarna rätt ordenligt


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hm.. okej cp då vet ja... Bara för du inte fattar något!



Och hatat jadu hahahah hotet va bra tyckte ja ;d



<3

2010-11-10 @ 22:57:02
URL: http://alwaysjocke.blogg.se/
Postat av: E M M A W A E R N H O L Me

du ska fanimig inte lägga ner bloggen!

jag är helt beroende av den (a)

2010-11-11 @ 07:39:50
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0