izabelle & jennie AKA winnerbäck & miss li - om du lämnade mig nu


1; ja såklart vi sjunger seriöst? vi har alltid mansröster det vet ni väl?!
2; vi vet att ni älskar våra outfits (och mitt supersexiga rosa hår!) men do not try to copy
3; nej vi är inte sådär supernormala, som ni märkt innan, men vi hittar alltid på ngt o roa oss med iaf, och vågar bjuda på oss själva(eller okej jag mutade jennie för att få lägga ut hehe)


(till er bitterfittor som skrivit kommentarer om att jag&mina
vänner är "nolifers" i tidigare videklipp;
ni kollar på det för ni avgudar oss, så ni som klagar kan stoppa en vinflaska i höger näsborre,
fuck you and have a nice day!
)


Kommentarer
Postat av: Jonsson

AHAHAAHAHHAAHAHAHHHAHAHAHAH KATTEN I BÖRJAN HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

2010-11-09 @ 19:05:59
Postat av: emilia

så jävla mystisk med katten bella :D hahahah dör

2010-11-09 @ 23:32:44
URL: http://lbej.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHAHHAHA så söta :D

2010-11-10 @ 17:26:26
URL: http://aemaendea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0