helt meningslöst inlägg för själv-roande

jag fryser hela tiden, även att ja ligger fullt påklädd med massa täcken, vad är fel?
lovar att min mardröm i förrgår(?) håller på att bli sann och imorn kommer jag vakna upp som en snögubbe på en skolgård någonstans.. uuuusch hemsk tanke. och jag vet, ni tycker jag är störd. äsch.

»förresten kom jag just på att ordet "pyttsan" är jävligt gulligt, fast skulle dö av skratt om någon använde det för skulle låta helgay.. haha ska börja säga det, vet iallafall att caroline kommer göra sin typiska "det-där-var-det-värsta-miin" och sen antingen kalla mig bög eller garva sönder. alla andras reaktioner blir en överraskning, och alla gillar väl överraskningar, eller?
nu tycker ni att jag är ännu mer störd, men näääää jag är bara jävligt grym på att komma på sätt att vardags-roa mig själv. helt sjukt var jag är awsome.
(»kom oxå på att mitt namn baklänges blir ellebazi renröht, låter som en grekisk gud..eller en rotfrukt. tufft.)

ni som läst måste vara dumma i huvudet haha, inte ens jag läser såna här värdelösa inlägg!


om jag nånsin påstår att jag är normal -slå mig!
»det ordet borde användas som svordom, jag kommer aaaaaaldrig bli "normal", alla såna människors liv verkar va så förbannat tråkiga. och även att jag får mina emo-moments jag oxå, så har jag ett så jävla roligt liv att jag fan aldrig vill dö! ska bli odödlig, typ som tarzan. eller han kanske inte är det? äsch, pyttsan, jag ska bli odödlig iallafall. snackar med harry potter på torsdag, han får snurra lite på staven och säga konstiga ord utan betydelse så äre fixat!


Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

sv: ja de tycker jag du ska göra <3

2010-11-17 @ 07:27:00
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

sv: älskar dig med btw <333333333333

2010-11-17 @ 07:27:23
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0