oooooh heaaaven is a plaaaaace on eaaarth

först skola, men slutade vid 12.30 ungefär
jag jennie annie drog hem till mig, käkade olite
sen mötte vi adam & gick på stan då
köpte en tröja från vero moda (y)
träffa lea & lina oxå :)
sen hem till annie o glo gamla skolkataloger, tills adam drog
jag & bäbisarna åkte till mig och hade allmänt damp
vi följde annie hem, sen hade jag o jennie skaaaaaaapliga ryck!

"du är barbastark!"
"och du är barbazoo!
"
~ "eeh?"

"ska vi vända eller?"
*nickar, springer 5meter, ramlar*

"what if goood waaas one offff uuuuuuuuus"

HAHAHAH lätt bäst<3
(jag är skapligt..död. stukat foten =den är blå o äcklig, oså har jävla isen skärt upp båda benen, jättenice)

HAHAH jag är skapligt sexybitch på denna!
(orkar inte lägga upp alla bilder, deal with it
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0