snabbis innan skolan (misstolka inte, hih)

åååh vad jag överbloggar!
skitsamma, erat fel, ni är osociala (a)


blåbärsoppa till frukost, och jag som tkr det smakar kräks (n)
snart kmr jennie hit, så ska vi dra till skolan sen
jag kommer troligtvis somna.

har klätt på mig & sminkat mig iaf,
håret får vi se om jag orkar göra iårning.
haha ser ut som en crazybanana (!)men jag bryr mig helt enkelt inte just nu;)


hinner inte med någon dagens outfilt, men har på mig
Rosa leopardmönstrade leggins - lager 157
Linne - vero moda
Armband
- spanien tror jag
Halsband - HAHAH gjorde det i slöjden. (oj så duktig jag är, kan fläta oallt!)
oså ska jag se om jag hittar tröjan frnå vero moda,
gissar att nån jävel i huset tattat den.
haha aja


PUSS I LJUMSKEN (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0