olivia♥



vart ska jag börja?
vännen du är underbar.

jag blir jämt så glad av att bara höra din röst,
går inte hålla tillbaka skrattet
- för hjärtat, du gör mig så lycklig.

vi lärde känna varandra på ett sätt som kanske är lite jobbigt,
men att säga att jag ångrar det vore en lögn.
jag ångrar inga tårar jag grät den kvällen,
det var värt tårarna och smärtan, för att få lära känna dig.

nu har vi känt varandra i cirka 1 år,
men det känns mer som jag känt dig hela mitt liv.
vi kan prata om allt, både glada & hemska saker delar vi.
du lyssnar, du förstår, du får mig att må bättre.

att ha dig i mitt liv har gjort mig starkare ska du veta.
jag ler varje gång jag tänker på vänskapen vi har,
och olivia?...
jag älskar dig!

i sommar ska vi skapa minnen för livet, det lovar jag.
jag längtar så sjukt, för vi ska ha så otroligt roligt tillsammans.

släpper dig aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0