mOrr med stort O

just nu är jag S Å H Ä R sur !
vill ju göra en ny blogg som många vet, eftersom alla små bitterfittor börjar heta "lisaduvet", "annaduvet", "elinduvet", jajaja vi vet vi vet vi veeeet.

iallafall, jag vill heta nugget.blogg.se, men så står det att "domänet är upptaget",
självklart bara måste jag ju kolla vilken snorkuk som snott min idé,
men då kommer bara detta upp;


AAAAAAH JAG BLIR SÅ SJUKT FÖRBANNAD!
jag vill ju va nugget lixom, that's me :(
nu tänker jag tröstäta några skorpor & ta ett bad

Kommentarer
Postat av: E l l i s

så där vart det typ för mig med, jag ville bara heta ellinorljung.blogg.se, men så var det "upptaget" så jag fick heta med 2 i, sen när jag kollade så var det ingen som hade den adressen.

sur man blir ju! :(

2010-03-09 @ 20:34:15
URL: http://elliinorljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0