mina underbara bloggläsare ♡



ni kan verkligen få mig på bättre humör sötnosar!
jättekul att logga in på bloggen, och få massa söta komentarer,
istället för alla patetiska bitterfittor som skriver massa skit dom inte vet något om.
keep it going honeypie's


bytheway
tänkte jag be om ursäkt för vilken emoblogg detta har blivit (det kanske bara är jag som känner så?), men det är helt enkelt så att jag har väldigt mycket att tänka på just nu.
ska försöka slänga in lite roligare saker! :)

något ni vill att jag ska skriva om eller ändra på i bloggen för att göra den roligare att läsa?,
berätta det nunununuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv lite om kändisar osånt, och saker du planerar att göra frammåt sommaren osv.

skriv om kläder och saker du stör dig på eller bara tänker på, alltid kul att läsa om åsikter :D

2010-03-30 @ 15:12:50
Postat av: emma

jag älskar din blogg isabelle, o du e hur snygg som hälst o ditt hår ge mig har aldrig sätt ngt vakrare aldrig någonsin <3 :)

va bara tvungen o slänga ur mig dom orden §

2010-03-31 @ 21:24:25
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/
Postat av: emma

asså ja älskar din blogg isabelle, o du e så otroligt vacker o ditt hår i love it har aldrig sätt ngt finare o de lovar jag, ! <3

var bara tvungen att slänga ur mig de :)

ha en bra kväll ;d

2010-03-31 @ 21:27:18
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/
Postat av: emma

haha men ja säger de för att ja tycker de o ja menar de värkligen du äe den vackraste ja sätt o de e sant isabelle :) <3

2010-04-01 @ 15:46:59
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0