hej jag är trööööööööött !

fick dampet på min header -igen,
den flyttade sig helt oväntad (och oacceptabelt!!!) hehe.
nemen den jävlades, så nu får den vila i frid</3
gjorde några övriga snabba, enkla ändringar oxå.


har inte sovit inatt, börjar bli en vana att vara vaken om nätterna.
nightowlbawe
mina sömnproblem blir bara värre hela tiden känner jag.

min underbara bästa finaste skönaste..sa jag bästa?
spotifylista<3

klicka på mitt namn(he-he)
kungenja0!
(kan säga att dom låtar som suttit på repeat hela natten är
magnus wiedeskog - somna bredvid dig
paula deanda ft. v nice - wanna be with you
phantom planet - california
scouting for girls - she's so lovely
)



FIL OCH KRÄM

SUPERMÄÄÄÄÄÄN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0