förlåt mig, mitt hjärta


jag saknar dig varje sekund vi är ifrån varandra,
om du bara visste hur ont detta gör för mig.
det var aldrig menat att bli såhär, och jag är så ledsen för hur det blivit.
att Han ska få hålla oss isär, fan det är så himla sjukt!
jag ska försöka fixa detta, ska försöka hitta en lösning
för utan dig klarar jag inte att leva.
ända sedan du föddes har du varit mitt egna lilla lyckopiller,
det ända jag behöver för att genast glömma alla problem.
jag gör precis vadsomhelst för din skull, jag lovar.
jag älskar dig så otroligt mycket lillasyster

Kommentarer
Postat av: emma

är ni syskon ?! :)

visste nt de <3

ha de bra :*

2010-03-28 @ 18:09:54
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0