driving in the sun, looking out for number one (8)

har ju somsagt "sovit" hos bebbi,
så har inte blivit mycket av att sova.
han pratar, blåser, sparkar, slåss och knuffar ut mig från sängen, lille gulleplutten alltså, haha.
var i skolan en lektion, sen gick jag hem,
är trött & mår riktigt illa. usch.

nu ska jag fixa lite mat & sen tar jag mig nog ett bad!

kyss och smek nakenlek



fet kärlek till låtarna!
(för er retards; klicka på låtlänkarna, he he)
Lindsay Lohan – I Live For The Day
Magnus Weideskog – Somna bredvid dig
Martin Stenmarck – Andas
Michelle Branch – All You Wanted
Ne-Yo – Because Of You
Paula DeAnda featuring V Nice – Wanna Be With You
Phantom Planet – California - Tchad Blake Remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0