tack för en fin dag&kväll folk!

jag jennie annie agnes grilla somsagt hos mig, hög musik & lite "lekar".(dom bilderna får ni inte se haha!)
drog ut sen, träffa lite folk oså.
orkar inte skriva allt men fick en gggörfin avslutning iaf!

nu är jag yr&trött, har skrapsår lite varsom, står saker som mongoungarna skrev på mig,
&ni kan ignorera att jag ser helt störd o fatzzo ut på bilderna, orkar inte bry mig alltför mkt. PUSSSSSSss

ska ta en macka o gå och lägga mig tror jag.
imorn är det ju upp tidigt för att åka till finaste olivia som gäller!




Kommentarer
Postat av: annie

det vart lite svårt att ta kort mot slutet :(

2010-06-19 @ 08:02:57
URL: http://anniengstrom.blogg.se/
Postat av: i'm known as JEEhusuus

småttingar ^^

2010-06-20 @ 06:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0