svaren från frågestunden!


1. är du tight?
hahah! pppppppppatetiskt. nemen okej, om jag säger såhär; jag är tillräcklig för att det ska va skönt för båda ;)

2. hoi hoi, tar du det i munnen eller vart föredrar du? ;D
jag föredrar att inte ta det i munnen

3. Komma till karlstad och ligga`?
finns bara en person jag faktiskt vill ligga med och inte fan bor han i karlstad

4. är du oskuld?
nej, det är jag inte

5. vad gillar du mest med sex?
det alla människor gillar mest; orgasm.

6. har du filmat dig själv naken ? haha
HA HA, absolut. inte.

7. vilka sexställingar har du haft?;););)
jadu, man provar sig väl fram..

8. vilken gilla du bäst?
hm, ja vene riktigt. över är lite dominant haha, men sked e inte fel heller. HAHA

9. har du haft analsex?
tänker inte svara, ni får gissa själva!



1. vad tycker du helt ärligt om mig?(lea)
helt ärligt så tycker jag att du är en så himla underbar person,
och jag är verkligen tacksam som har dig som vän ska du veta.
du är en sån person som får tunga saker att lätta,
helt enkelt en äkta vän jag tänker hålla hårt i!


2. vad vill du bli när du blir stor?
brandman (a) eller brandkvinna, ja vene va det heter när man är tjej, haha

3. vad är det bästa du vet?
att vara med dom människor jag älskar mest, min familj-mina vänner-jesper.

4. kan du lova att du alltid kommer vara min bellis?(agnes hult)
att du aldrig blir någon annan, för den underbara personen du är vill jag inte
lära känna igen på nytt och kanske få en annan bild av?
jag lovar agnes. även om jag hatar när ni kallar mig för "bellis" (haha) så kommer jag alltid vara din bellis, no matter what hjärtat.

5. vad tkr du ÄRLIGT om mig?(agnes hult)
ÄRLIGT så tycker jag att du och jag är så jääävla lika haha, därför vi har lätt att hamna i tjafs. envisa, kaxiga, står för det vi tycker och tänker. (det är positivt alltså!) och jag tycker att.. nej jag kan inte beskriva. du är min bvän, oavsett vad så kmr du alltid ha en av dom största delarna av både mitt liv, mitt hjärta och min själ.
du är en av dom största anledningar till att jag fortfarande lever, och tänker fortsätta med det!


6.varför har du så snygg ROUMPAAA! ? ;O (anna)
HAHHA alltid du med såna störda frågor anna! nemen jag vene haha, tycker inte det själv precis xd

7. är det slut mellan dig och jesper, varöfr i såntfall??
vi blir tsm och gör slut hela tiden känns det som.
tror jag har gjort slut typ tre gånger den senaste veckan,
men ärligt talat så älskar jag bara honom och ingen annan..


8. är blond din naturliga hårfärg?
japp! men eftersom jag färgat håret till allt möjligt förut så får jag aldrig
tbx mitt naturliga *sadface*


9. hur lång är du & hur lång är jesper?
hm, jag är 164cm ungefär tror jag. haha jesper är en bit längre än mig,
har inte mätt han trorja, men någon decimeter längre än mig (a)


10.vad tycker du ärligt om mig?<3 (ebba nilsson)
tycker att du är så himla fin! och en av dom personer jag alltid har
roligt tsm med, du har så jävla skön humor ebba! har massa fina minnen,
tycker att vi borde ses lite oftare faktiskt, blir ju inte så ofta numer och det är synd ;(


11. hej izabelle, vad tycker du om alla kåta idioter
till killar, som frågar massor iriterande frågor
om dig och din kropp när du har redan har jesper!?!?
hahahahahahahha kärlek till dig olivia! men ah, killar är ju alltid killar,
och dom är lite efter med mognaden så jag har vant mig, haha!
och nu har jag ju inte jesper, även fast jag egentligen vill tror jag..


12. och vad tycker du egentligen om mig? skriv ALLT! älskar dig <3(olivia)
gumman du vet vad jag tycker, du är en av dom allra bästa jag har! blir alltid på bättre humör av att prata med dig, och du har likadan humor -stort pluss ;) vi är så sjukt lika, varit med om mkt liknande saker, och du förstår mig så himla bra, just därför är det oxå otroligt skönt att prata ut med dig, jag vet ju att du alltid lyssnar. längtar så jag snart sprängs till nästa helg, det kommer bli världens bästa start på mitt sommarlov!
älskar dig med det vet du<3


13. tycker du att vi ska vara snart?(a) (linus "den rediga biffen" heslate)
haha ja det tycker jag absolut! :D

14. Vad tycker du ärligt om Danne fält ? hört att ni är bästa vänner men verkar inte träffas direkt.
danne fält vet vad jag tycker om han, skulle inte kalla han bästa vän om det inte var så jag kände.en av dom väldigt få killar jag faktiskt litar på, han är en så grymt bra vän, lyssnar&stöttar alltid, har hjälpt mig massor och jag kan aldrig tacka han tillräckligt. han är helt enkelt en underbar vän.
nej vi träffas inte speciellt ofta och det är så jävla synd! men nu är det ju snart sommarlov och då hoppas jag att jag får tillbringa mycket tid med min fina vän :)


15. Dömer du ofta folk efter uteseende??
nja, alltså jag är ju inte vän med dom jag är för att dom är snygga (även om dom är snygga!)
men det är klart att jag ibland inte kan hålla mig för skratt när någon som ser lite rolig ut går förbi,
även att det känns lite elakt. men jag går inte efter utseende i varken vänskap eller förhållanden, insidan räknas.


16. är du kaxig, alltså jag menar en riktig bitch?
inte vanligtvis, alltså jag ställer mig inte och går på random folk (skaplig fjortisstyle).
men om någon börjar tjafsa så har jag lätt för att bli en riktig bitch och när jag är riktigt förbannad/sårad
så vet jag precis vad jag ska säga för att såra andra. inte alltför bra jämt då jag ofta ångrar mig enormt!


17. har du använt löshår ngn gång?
nope. jag har löshår, men orkar inte använda det,
sparar hellre på din riktiga hår och visar upp det än kommer med olika längd varannan dag

18. hur håller du håret oslitet?
åååh shit, du vet inte vad du snackar om, haha!
nemen mitt hår är ganska slitet, även om det var 16814651gånger värre förut.
men jag tvättar det varannan dag och använder då även inpackning.
skulle vilja säga att jag använder miljöborstar, alltid använder värmeskydd och nästan aldrig plattar håret
- men haha jag är ingen jävla superwoman!


19. vad har du gjort för o få så långa ögonfransar?
tack till att börja med, hah. men jag har inte speciellt långa tycker jag,
ärligt talat så klippte  jag av dom flera milimeter när jag fick utbrott för några år sen..haha

20. vad är de värsta med att ha panik ångest?
att jag inte kan kontrollera mig själv. jag vet inte vad jag gör,
säger eller vart jag går. när det värsta gått över och jag börjar få förståndet tillbaka
så blir jag helt chockad över saker jag gjort och fattar inte att jag gjort det.
det är så jävla äckligt och jobbigt, jag skulle kunna ta livet av mig utan att tveka, och egentligen utan att vilja.

21. skulle du kunna offra ditt liv för jesper?
utan att tveka. oavsett vad jag säger/skriker när jag är arg eller sårad,
så älskar jag honom otroligt mycket. spelar ingen roll om vi är tsm eller inte,jag kmr alltid älska honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0