denna dag har varit allt annat än lätt, nu är min fina vän borta.

var på spex i skolan, ni var föresten jätteduktiga allihop!
sen lunch oså, runt klockan 1 hämtade pappa mig, så åkte vi hem,
gick ut på gården med hundarna, sen ta med oss tuss till gamleby.
usch, bland det värsta jag varit med om kan jag lova.
men hon somnade in så fint, och vi klappade henne tills efter hjärtat stannat,
pussade på henne och grät.
känns iaf bra att jag fick vara där med henne den sista stunden.

åkte hem till jesper direkt efter.
vi träffade massa folk sen, det var väl nenne, adam, jennie, nattiz,
nea, melina, oskar & fredrik
trorjag.
sen gick jag & jesper hem igen och myste lite bara.



du är saknad ska du veta, men aldrig någonsin glömd.
jag hoppar du mår bättre nu,
vila i frid älskade vän!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och jesper tillsammans igen?

2010-06-17 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0