sitter med hårfönen och får lite "carola-fångadavenstormvind-feeling" ,

har precis duschat, så ska göra mig iårning.
sen drar jag &olliz till stan, köpa tröja jag blibit kär i osen äre ngn sakilak. eh-he.
får se vad vi hittar på sen.

imorn kmr vi till västervik, saknar er bäbisar där
hemma nästan lika mkt som ni saknar mig ;)
nrdk. aja pussar!



haha noah ;)





"jag tänker tillbaka på det du och jag, gjorde tillsammans du vet vad jag menar
allt jag har sagt har jag faktiskt menat
men tiden den vände, det finns något bra
av det som vi gjorde det minns jag idag.
det enda jag har kvar, är det finaste jag har
det är minnena med dig och dom kommer alltid leva kvar.
tack, tack och adjö, jag minns nog en del,
men hejdå min kära vi finns inte mer"
älskar låten♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0