ASSÅ GAHHHHHHHH



hatar folk som kommenterar anonymt -.- (det är alltså inte menat ngt mot dig bror§)

jag har min åsikt, den har jag haft hela livet och jag kmr stå fast vid den.
alla säger att man ska stå för sina åsikter, så jag gör det,
och jag tycker att jag är tjock, eller nej snarare fet. har alltid tyckt det, can't help it.
och nej det är inte någon jävla sjukdom, det har varit och har hållit på att bli,
men just nu är det inte någon jävla sjukdom jag har, oki?
jag har fått hjälp för att se mig själv som jag ser ut,
istället för att se mig själv ännu fetare,
men det har inte hjälpt precis så håll käften.
jag ser ur mina ögon, ni ur era. och ur mina så är jag fet, så är det bara.
ni behöver inte skriva att jag är "smal" osv,
för det är ändå ingen skit jag tror på.
jag tror på vad jag ser. bye.

Kommentarer
Postat av: Jossi

asså alltid sån där kommenterarer oså vågar inte folk visa vilka dom är, det kan ju va sjukt om ngt, haha :o

2010-07-07 @ 23:39:33
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0