jag är snälliiiiiis!

jag har blivit värsta snälla människan,
igår skottade jag & jennie snö så mamma slapp, och tog även bort snö åt en gullig tant!
idag har jag skänkt (hur stavas det?) 50kr till Haiti
jag känner mig stolt !

                                                                
har även bestämt mig för att försöka ta tag i skolan nu (good luck!)
nemen, har imorn och nästa vecka på mig, sköter jag mig inte så får jag inte va hos lena längre,
utan då.. då ska idioterna till rektorer bestämma vad som ska hända :(
vilket betyder att jag kommer få börja på typ särskola eller
typ.. mocka bajs åt deras boskap på någon lantgård..buhu.
ska klara detta!


                       
                                            titta så snäll jag är, räddar människor osånt ! :D


Kommentarer
Postat av: felicia:)

De är jättebra:)! lite trött efter skolan bara :/

2010-01-21 @ 17:41:05
URL: http://felicehomuth.blogg.se/
Postat av: E l l i s

jag har också sms:at 50 kronor till Haiti :) hihi

2010-01-21 @ 20:56:39
URL: http://elliinorljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0