snabba frågor sega svar, he-he

Anonym om dagens outfit & facelook:
har kollat igenom några outfits osv, du har en ganska blandad stil va? gillar dig, alltså tycker du är cool, du är en förebild för mig. du svarade aldrig på frågan du fick, du skulle skriva om perfekt. så jag ställer några snabbfrågor så kan du väl snälla svara på dom?:)
1. vad tycker du om kärlek, helt ärligt nu?
2. vad är det bästa&sämsta med felix? och med att överhuvudtaget ha pojkvän?
3. du verkar vara impulsiv, är du det eller är du mer en sån som planerar allting?
4. ser du dig själv mest som en stark förebild eller som en i-don't-give-a-fuck ?
5. du gillar smycken va?


älskar dig blogg, hoppas du inte slutar som du skrivit flera gånger att du funderar på!


svar; ja haha, min stil är "ganska" blandad. som jag skrivit tidigare i bloggen så väljer jag skönt framför snyggt, tar på mig lite alltmöjligt. självklart klär jag ibland upp mig vissa tillfällen, det gör nog alla, men är det oskönt går jag hellre naken.
aw, så otroligt söt!

1. jadu vad ska man säga? förut hatade jag kärlek, jag var livrädd eftersom jag tidigare blivit så otroligt illa behandlad och pga det förstörde mitt liv på flera sätt. men jag är glad att jag samlade lite mod och vågade ta en chans nu, för idag kan jag stolt kalla mig själv lycklig igen, det mycket pga kärlek.
2. det bästa med felix är..allt. han är bara så otroligt underbar på alla sätt o vis. han är verkligen som en bästa vän jag är kär i, han får mig att känna mig betydelsefull vilket jag aldrig trodde en kille skulle kunna göra. det sämsta? haha fan vet jag, ingenting.
det ända dåliga med att ha en pojkvän är väl att jag är så rädd, minsta lilla vi tjafsar och han kanske höjer handen när han förklarar något(ni vet när man pratar med händerna haha), då rycker jag till och tror han ska slå mig, även att jag vet att han aldrig någonsin skulle göra mig illa på något sätt. så ja, att jag är rädd för att bli behandlad på samma sätt gör det "lite" jobbigt. men jag börjar komma över det, och för övrigt är det ju bara härligt att ha någon man älskar och som man vet älskar en tillbaka. måste vara en av dom bästa känslor som finns!
3. haha, jag har en kalender där jag skriver upp det viktigaste. eftersom det finns många att träffa så har jag oftast planerat vem/vilka jag ska umgås med på dagarna i minst en vecka fram. men förutom det så är jag ofta jävligt impulsiv faktiskt.
4. jag är nog lite av båda. jag vet att det finns människor som ser upp till mig (det låter verkligen som jag tror mig nu haha!), så jag försöker att inte..vad ska man säga, bete mig helt förjävligt? men jag är trots allt bara 15år, kan inte ta ansvar för vad andra människor säger eller gör. jag måste få leva mitt liv på mitt sätt.
5. haha oooja, jag älskar smycken! idag hade jag t.ex; vänster arm/hand pryddes av en gammal liten klocka,5-6armband, en stor ring, en normal ring. höger fick släpa på 6armband, en liten ring & 2mellan ringar. runt halsen ett långt halsband med stort hjärta +en liten IFK♥-berlock eller vad det nu heter. utöver det har jag ju 4hål i öronen, piercing i läppen och naveln.
att jag gillar smycken är en grov underdrift -jag är beroende.


jag är 99,9%säker på att någon kommer tjöta om att jag har olika nagelack på händerna,
så jag förklarar mig här och nu; vänster är vit, höger är rosa. jag gjorde det på skoj en gång, upptäckte att ett flertal stirrade med en störd blick och det påpekades flera gånger dagligen. så jag fyller på och fortsätter, jag äääälskar att inte vara normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0