snorunge hostfia slempropp tjurskalle

my new smekishnamnish. just nu mer passande än ni kan ana.
har varit vaken.. en timme nånting(?), och använt upp 4pack näsdukar + en halv toarulle.
håller på att tappa rösten oxå, låter lite som en blandning mellan cher och en bumbibjörn.
mitt feta blåmärke på mina ömmande revben har uppgraderat sig själv till uppsvullnad. sexigt.

om jag var magisk skulle jag förbanna dom som tillverkar chokladkalendrar,
dom där små jävla bitarna gör bara så det vattnas i munnen och det enda man kan tänka är; måste..ha..mer..choklad..måste..ha..mer..choklad..måste.. ni fattar nog.
men jag ska stå emot, ska käka frukost nu! (och oboy, så jag kanske inte kan stå emot trots allt..)
är väldigt sugen på att dra i mig en panodil så febern och all värk gömmer sig en stund,
men nääääääe för mamma har ju inte hunnit ringa sjukhuset än så jag får leva med detta. jävligt moget.



jag har iallafall hittat min bäste vän igen, fyfan så skönt
nu kan mitt liv fungera som vanligt igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0