jag vill ha en tomteklänning


vilkoret för att jag ska vara med och dela ut paket på jul (ja, jag delar ALLTID ut alla paket för jag är awsome) är att jag får ha en tomteklänning då. så jag & mamma har suttit och kollat runt och jag bara undrar, vad är det egentligen tomten delar ut, "personliga tjänster" ?
för 10% är normala, 10%tantiga, 10%barndräker och 70%slampiga.
blir sååååååååååååå jävla tjurig, jag ska hitta någon.


aja ska försöka tvinga med antingen min syster, mamma eller låtsaspappa till 7eleven nu höhö,
för jag måste ha choklad nu! jag är tjej, får det dampet en gång i månaden nivet, går inte göra något åt.

 


Kommentarer
Postat av: moa :)

haha, du är så söt bella !



du får gärna komma o dela ut julklappar hos oss oxo , söt tomtegumma :D

2010-12-15 @ 22:51:34
URL: http://iintejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0