ett gott skratt förlänger livet, så jag är troligtvis odödlig

jag sover ganska lite numera känner jag.. det är vrååååålskönt att sova, bland de skönaste som finns.
men det är så förbannat långtråkigt att ligga och försöka sova,
jag har för mycket energi och saker kommer ivägen!
som det stod i 6sidorsbrevet som soc så vänligt skickat till mig; "izabelle är väldigt impulsstyrd. hon har mycket energi och klarar inte riktigt av att ha tråkigt, vilket är en stor anledning till varför hon knappt sover. ...izabelle behöver lära sig att ha tråkigt ibland och varva ner."

läser saker jag & jennie skrivit på facebook, och våran humor är TOPPPP
och jag lär ha grym träningsvärk sen efter allt skrattande inatt. dö joakim,dö existenz och dö mina&jennie alldeles för grymma pratstunder. eller jag ångra mig, lev istället. det är rätt så kul att ha roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0