caroline pratar i sömnen rätt duktigt..

-"moget att det stängdes av"
-caroline, vad stängdes av?
-"mmh sa ju det cp"


-"alltså jag vill ha en annan bh, mina bröst ser ut som tre äpplen"

-du har väl bara två bröst?

-"nej idag har jag tre"

- "jag är sugen på gurka"

-vanlig grön gurka hoppas jag?

-"nej silvrig"

-vadå silvrig..?

-"jamen duvet..bbbrrrrr mmmh"


-"juice."
-är du törstig eller vad menar du?

-"säger jag juice så menar jag väl förhelvete juice!"


-"HERREGUD!"

-va?

-"gud"

-vadå gud?

-"han med långt jävla skägg som dinglar med benen från moln idiot"


-"om inte du skulle vara snygg skulle jag nog vilja döda dig"

-vadfan har jag gjort nudå?

-"vene du är ful."

-jaha nyss var jag snygg?

-"har du skrivit en egen jävla lag på att man inte får ändra sig? isåfall kan du väl sätta mig i finkan då, snutjävel"

-
"såg du, jag tog han den jäveln"
-
vem tog du?
-"michael"
-vem i helvete är michael nu då?
-"michael jackson såklart vadfan tror du?"
-hur fan skulle jag veta att du mena michael jackson, caroline?
-"men döööhhhhh han är känd kanske!"

dessutom skulle det nog vara lättare att somna i en svinstia där grisarna är nyvakna och inte fått äta på två månader, för fyfan va ungen snarkar. väggarna skakar typ. hahah ååh va hon kommer döda mig när hon ser detta, men du vet att jag älskar dig caroline! (även just nu när jag är skrämmande nära att kväva dig med en kudde)


Kommentarer
Postat av: carro

hahaha de va de västa jag har läst tror jag!

hahah de där med jesus?! wtf

& så mkt snarkar ja väll inte (a)

2010-12-27 @ 13:18:22
URL: http://ccarrohh.blogg.se/
Postat av: ebba

hahahahah skrattade för mig själv när jag läste de.haha jävla tönt hon är asså :D<3

2010-12-30 @ 01:51:41
URL: http://ebbaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0