vaknade av att halsen höll på att svullna igen helt,

så bara dra sig till kylskåpet snabbt o hälla i sig mjölk & tabletter
inge myspys fifan..
nu ser det ut som jag försökt svälja en golfboll,
men knappt någon feber nu, så det går väl framåt antar jag.
whatever.
fin dag igår med fint folk iaf!

om jag mår bättre snart så ska jag träffa världens finaste brudar jennie & agnes!
eller vafan säger jag? skiter i om jag mår bättre nu, jag lär väl må bra såfort jag träffar dom igen.
aja mamma försöker tvinga i mig ngt o äta, it huuuurtsss, så ska väl gå med på det.
GOODBYE



Cascada – What Hurts The Most
loveit

Kommentarer
Postat av: jennie&agnes

vi fucking älskar dig syster :D

vi 3 mot världen oh så ere bara!

du är bääääst

2010-08-17 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0